ملیناملینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ملینای مامان و بابا

دندونه تازه نازه

1392/2/15 15:01
نویسنده : خاله جون
248 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

سلام سلام صد تا سلام

 

من اومدم با دندونام ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

میخوام نشونتون بدم

 

صاحب مروارید شدم

 

یواش یواش و بیصدا

 

شدم جز کباب خورا ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 

 

 

سلام خوشگلم

 

امروز تازه یاد گرفتی گاز بگیری عزیزم فدات بشم که لسه هات

 

 می خوارن و اذیتت میکنن شما هم همش می خوای

 

یه چیزیو گاز بگیری

 

دوست دارم دخمل ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه رها
16 اردیبهشت 92 22:52
سلااااام

ملینای عزیزم امروز دست منو مورد اصابت قرار داد
اوووووف که چقد این دندونا تیز بودن
قربونش برم من


الهییییییییی عمه جون
بزرگ تر شدم جاش بوست میکنم که جای گاز گرفتنم خوب بشه

دوست دارم عمه رها
زهره
19 اردیبهشت 92 19:54
به به چه فرشته کوچولوی نازی!
مرواریدات مبارک قشنگم!


مرسی زهره جون
بازم به ما سر بزنید